2024 va fi anul în care marketerii vor folosi inteligența artificială pentru a îmbunătăți experiența utilizatorilor de pe platformele lor. Printr-un proces mai intens de automatizare, servicii precum personalizarea mai bună a experienței de cumpărare vor fi din ce în ce mai des întâlnite, iar cei care vor folosi inteligența artificială generativă vor avea un adevărat avantaj competitiv.
Dar avantajele acestei tehnologii nu se opresc aici. A.I.-ul va putea fi folosit în aproape toate aspectele unei afaceri, de la comunicare, până la trecerea la noi sisteme de marketing modulare.
Folosirea AI-ului pentru tonul optim și coerența brandului
Dacă modelele sunt antrenate corect, distincția dintre un chat în care clienții comunică cu o altă persoană sau cu AI va fi foarte greu de făcut.
Discuțiile pe care cumpărătorii le au cu un reprezentant al brandului pot să afecteze mult imaginea acestuia. Un risc care va dispărea cât de curând.
„Modelele de AI vor trebui să fie antrenate pentru a codifica și replica tonul brandului. În 2024, atingerea tonului potrivit prin AI va fi o prioritate majoră pentru branduri, în special pe măsură ce folosesc din ce în ce mai multe canale precum marketingul conversațional. Acest lucru va duce la conversații mai puternice, o bază de clienți mai mare și clienți mai loiali.” a spus Joscha Koepke, product manager la compania de marketing Connectly.
Reclamele cu opțiuni de cumpărare vor stimula vânzările în e-commerce
Într-un sondaj recent, Samsung Ads au descoperit că reclamele cu opțiuni de cumpărare produc mai multă interacțiune cu brandul. 55% dintre cei care au participat la studiu și-au amintit reclamele, din care jumătate au și interacționat cu ele.
Programarea creativă a acestor reclame va produce o experiență de cumpărare mai ușoară și mai plăcută pentru orice public țintă.
Sistemele de marketing modulare
Atât companiile B2B cât și cele B2C vor încerca să răspundă cererii de inovație și agilitate în creștere, în special în domeniul electronicelor sau alte categorii în care există linii de produse și cataloage complexe.
Un sistem modular de marketing trebuie să se adapteze căutărilor publicului, pentru a-i oferi acestuia rezultate personalizate în funcție de nevoile lui și să facă ca drumul de la coș la expediere să fie unul cât mai comod.
Deși lucrurile par că se schimbă într-un ritm alert, companiile care vor ține