Să fii contabil
este acum
mai simplu ca niciodată

DESCOPERĂ PLATFORMA ONLINE CARE TE AJUTĂ
SĂ OPTIMIZEZI PROCESELE CONTABILE

Dezvoltată de Wizrom, companie cu peste 30 de ani de experiență în dezvoltarea de aplicații pentru contabilitate, MyWiz îți pune la dispoziție o platformă online de gestionarea afacerilor și contabilitate pentru a-ți ușura procesele contabile.

Analize și raportări automatizate

Profită acum de automatizarea contabilizării documentelor și a emiterii raportărilor contabile.

Transfer instant de documente

Atât tu, cât și clientul tău puteți încărca ușor orice document de care aveți nevoie direct în platformă, astfel schimbul de fișiere dintre voi făcându-se instant.

Comunici ușor cu orice client

Poți ține contabilitatea tuturor clienților în aceeași platformă și poți comunica mai ușor cu fiecare dintre ei. Aceștia nu-ți vor mai cere balanțele și celelalte rapoarte pentru că se vor regăsi ușor direct în aplicație.

Integrare e-Factura și SAF-T

Reduci din timpul alocat pentru e-Factura și SAF-T. Transmiterea informațiilor către serverele e-Factura se efectuează automat de către platformă, la fel ca generarea D406.

Securitate garantată și servicii de cloud

Ține toate documentele importante în siguranță, în cloud, unde aveți acces la ele atât tu cât și clientul. Asigură-te că nu pierzi niciun fișier esențial și lasă grija securității pe seama MyWiz.

Câștigă mai multă libertate

Contabilii care folosesc MyWiz reduc la jumătate timpul dedicat activităților contabile.

Întrebări frecvente

  • MyWiz.ro este o platformă online pentru gestionarea afacerii, care poate fi utilizată de antreprenori și contabilii lor. MyWiz.ro este proiectată să reducă timpul alocat procedurilor și raportărilor contabile prin automatizarea unor procese (cum ar fi contarea automată a documentelor, importul și contarea extraselor bancare, generarea mai multor raportări contabile printr-un singur click, etc.) și asigurarea unui nivel mare de siguranță prin auditarea tuturor operațiunilor din sistem.
  • Da, platforma noastră permite gestionarea eficientă a mai multor clienți dintr-un singur cont, facilitând accesul la documente, rapoarte și inregistrari contabile pentru fiecare client în parte, printr-o interfață simplă și intuitivă.
  • Ai la dispoziție o bibliotecă de tutoriale video și ghiduri pas cu pas, astfel încât să poți profita la maximum de toate funcționalitățile disponibile. Și dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, un consultant din echipa de suport MyWiz îți stă întotdeauna la dispoziție.
  • MyWiz.ro stochează datele tale în infrastructura Amazon Web Services (AWS). Datele sunt salvate periodic astfel încât să fie protejate in cazul oricarui eveniment. Transmiterea informațiilor se face utilizând criptare de ultimă generație și protocoale de securitate. În plus, efectuăm audituri de securitate regulate și monitorizăm sistemele 24/7, asigurând integritatea și confidențialitatea datelor tale.
  • Utilizarea MyWiz.ro este gratuită pentru experții contabili și firmele de contabilitate pentru care clienții lor au un abonament activ.
  • Platforma noastră include funcționalități de mesagerie directă și colaborare în timp real, permițând schimbul eficient de documente, discuții și clarificări rapide între antreprenori și contabili, toate într-un mediu securizat. Antreprenorii pot incarca documente direct in platforma si au acces direct prin platforma la toate documentele emise de contabil.
  • Sigur, exista o procedura de preluare a informatiilor din Saga sau alte programe contabile, iar consultantii nostri te vor asista in acest proces.
  • Da, MyWiz.ro are deja integrată raportarea SAF-T.

Descoperă cât de ușoară
poate fi contabilitatea
cu MyWiz

Contactează-ne
pentru mai multe detalii!