BUSINESS KNOW-HOW, Management bun

Top 7 beneficii ale utilizării MyWiz pentru contabili

Să fii contabil este mai simplu ca niciodată. Dar mare atenție! Simplu nu înseamnă ușor. Datorită digitalizării, anumite procese contabile au fost automatizate, ceea ce a redus timpul alocat lor.

Dar diferența dintre un contabil mediocru și unul foarte bun o face de cele mai multe ori experiența acestora. Aici intervine și MyWiz: softul de administrare a afacerilor, dezvoltat de Wizrom.

Cei peste 30 de ani de experiență Wizrom în softuri contabile fac ca MyWiz să le ofere contabililor iscusiți exact beneficiile de care aceștia au nevoie:

1. O relație mai bună cu clienții

Poate unul dintre cele mai importante aspecte, relația cu clientul este una care nu trebuie niciodată neglijată. Prin intermediul MyWiz ai un canal de comunicare directă cu acesta și îi poți pune la dispoziție orice document necesar, generat și încărcat în aplicație. Astfel, el are tot ce îi trebuie și tu te poți organiza în funcție de prioritățile tale.

2. Mai puține erori

Datorită automatizării, anumite procese, cum ar fi generarea de rapoarte, sunt mult mai ușoare și mult mai corecte. În plus, nu trebuie să aștepți sfârșitul lunii pentru a ține clientul informat în legătură cu situația financiară a companiei sale.

3. Ușor de utilizat

Deși în orice profesie avem mereu ceva de învățat, acest lucru nu ar trebui să-ți ocupe foarte mult timp. De asta ne-am asigurat că poți învăța să folosești MyWiz cât ai zice „interfață intuitivă”.

4. Securitate garantată

Unul din principalele beneficii ale cloud-ului este acela că fișierele tale sunt mereu în siguranță. Odată încărcat un fișier, ai acces la el de pe orice dispozitiv, de oriunde, în siguranță deplină.

5. Integrare e-Factura și SAF-T

Ții foarte ușor pasul cu schimbările impuse de legislație atunci când procesul de transmitere a informațiilor către serverele e-Factura se efectuează automat de către MyWiz, la fel ca generarea D406.

6. Centralizarea tuturor clienților

Organizarea proiectelor devine mult mai ușoară atunci când folosești o singură aplicație pentru toți clienții. Îți poți susține activitatea dintr-o singură platformă ceea ce duce și la o creștere a eficienței.

7. Economisești timp

Atunci când folosești MyWiz reduci la jumătate timpul alocat activităților contabile. Astfel te poți concentra pe alte lucruri care contează pentru tine, indiferent de care sunt acestea.

Dar pentru că știm că oamenii pragmatici nu sunt convinși doar din vorbe, te invităm să te bucuri de toate aceste beneficii cu un demo gratuit:

https://mywiz.ro/solicita-demo/

Noutăți